Općine Jelenje nema više upravnih tijela, već sve poslove obavlja Jedinstveni upravni odjel Općine Jelenje. Jedinstveni upravni odjel obavlja stručne, opće, administrativno-tehničke i druge poslove za potrebe Općinskog vijeća, načelnika i njihovih radnih tijela.
Odjel obavlja poslove iz upravnih područja:
- društvenih djelatnosti
- gospodarstva
- financija
- komunalne djelatnosti
- zaštite okoliša i gospodarenja otpadom
- prometa i veza
- imovinsko-pravnih odnosa
- upravljanja nekretninama na području Općine,
- te druge poslove koji su zakonom, drugim propisima i općim aktima stavljeni u nadležnost Općine Jelenje kao jedinice lokalne samouprave.
Pravilnikom o unutarnjem redu je za obavljanje poslova Jedinstvenog upravnog odjela utvrđeno 10 radnih mjesta sa ukupno 10 izvršitelja:
- Pročelnica Jedinstvenog upravnog odjela – Gordana Tomas, dipl. iur. (gordana@jelenje.hr)
- Voditelj odsjeka za proračun i financije – Vesna Bruketa, dipl. oecc. (vesna@jelenje.hr)
- Viši stručni suradnik za financijsko-računovodstvene poslove – Silvana Mikuličić, dipl. oecc (sivlana@jelenje.hr)
- Administrativni tajnik – Dina Peloza (dina@jelenje.hr)
- Viši stručni suradnik za urbanizam, prostorno planiranje i komunalno gospodarstvo - Boris Kovačić, mag.iur. (boris@jelenje.hr)
- Viši stručni suradnik za komunalni sustav i javne površine – Anita Gregov, mag. iur. (anita@jelenje.hr)
- Viši stručni suradnik za općinske prihode – Andrea Sudan, dipl. oec (andrea@jelenje.hr)
- Referent – Komunalni redar – Sandi Manestar (sandi@jelenje.hr)
Radno vrijeme
- Ponedjeljak - srijeda: 8 h - 16 h
- Četvrtak: 8 h - 18 h
- Petak: 8 h - 14 h
Primanje stranaka
- Ponedjeljak - srijeda - petak: 8:30 h - 11 h
- Utorak: 13 h - 15 h
- Četvrtak: 14 h - 17 h
U ostalom vremenu stranke se primaju prema dogovoru.